Lidmaatschap

Om aan onze activiteiten te kunnen deelnemen, moet je lid zijn van onze vereniging.

Er zijn twee soorten lidmaatschappen.

· Er is een lidmaatschap voor hen die reeds lid zijn van de NSkiV
· Als je geen lid bent van de NSkiV kun je clublid worden.

Als lid van de Nederlandse Ski Vereniging (NSkiV) betaal je naast het lidmaatschap als hoofdlid of gezinslid van de NSkiV € 15,- contributie voor het lidmaatschap van de Skivereniging Regio Zwolle. Als je geen lid bent van de NSkiV betaal je € 30,00 contributie aan de Skivereniging Regio Zwolle en ben je clublid. De bedragen zijn per jaar.

Een lidmaatschap bij de Skivereniging Regio Zwolle biedt je voordelen.

• Je kunt deelnemen aan de sneeuwfittrainingen. Je betaalt natuurlijk wel cursusgeld.
  • Deelname aan overige activiteiten.
  • Je kunt mee met onze gezellige wintersportreis.

Indien je geen lid van de NSkiV bent, meldt de Skivereniging Regio Zwolle je als clublid bij de NSkiV aan. Skivereniging Regio Zwolle is verplicht je aan te melden bij de NSkiV.

Ben je geïnteresseerd en wil je deelnemen aan onze trainingen?

Regels lidmaatschap

• Je bent zelf verantwoordelijk voor het up to date blijven van je gegevens.
  • Wijzigt je (email) adres en je wilt dat wij dat weten, dan moet je dat zelf doorgeven.
  • Gebruik je een ander bankrekeningnummer, dan moet je dat ook aangeven.
  • Je hebt het recht om vergeten te worden. Als je ons meldt dat je niet wilt dat wij gegevens van je bewaren, kun je vragen of wij ze verwijderen. Dat zullen we dan doen. Je kunt dan echter niet meer komen trainen.
  • Je hoeft je niet meer ieder jaar aan te melden voor de trainingen. Het is een doorlopend lidmaatschap. Als je niet langer mee wilt doen met de trainingen moet je het afmeldingsformulier gebruiken. Wil je met een tweede training meedoen, moet je daarvoor opnieuw aanmelden. Wil je een training wijzigen dan kun je dit aangeven via de mail. Het afmeldingsformulier kun je downloaden via onze site en ingevuld opsturen naar: info@skiverenigingzwolle.nl
  • Als je gebruik maakt van de automatische incasso, krijg je 5 euro korting op de jaarlijkse contributie van 30-15 Euro. Wil je geen gebruik maken van de automatische afschrijving, dan kan dat natuurlijk. Op 1 oktober van dat trainingsjaar moet het cursusgeld en het lidmaatschapsgeld op onze rekening staan en je krijgt dan de € 5,00 korting niet.