Fietstocht

Houd je mail in de gaten!

Overige verenigingsactiviteiten

Naast sneeuwfit trainingen en een groepsreis naar de wintersport biedt de vereniging nog meer activiteiten. Deelname hieraan is geheel vrijwillig.

De evenementencommissie organiseert gedurende het jaar een aantal evenementen waarbij de sportiviteit en/of gezelligheid voorop staan. Zo is er een kerstwandeling en wordt het seizoen afgesloten met een fietstocht. Natuurlijk mag een nieuwjaarsreceptie niet ontbreken. Daarnaast proberen we een of meerdere team(s) samen te stellen en deel te nemen aan de Ekidenloop.

Activiteiten kalender

Wat
Wanneer
Waar
Voor wie?

Kerstwandeling

zondag 22 december 2019

Wordt nog bekend gemaakt
Nieuwjaarsborrel
zondag 5 januari 2020
de Agnietenberg, Haersterveerweg 23 8034 PJ Zwolle
Vertrek naar Zwieselstein
vrijdag 17 januari 2020
parkeerplaats Haersterveerweg 1A
Zwolle
voor leden van SRZ die zich aangemeld hebben.
Ekidenloop
zondag maart/april 2020
op en rond de atletiekbaan van av PEC 1910
zondag 3 mei 2020
wordt nog bekend gemaakt

Kerstwandeling

Zondag 22 december 2019

De jaarlijkse kerstwandeling wordt ook dit jaar georganiseerd door de evenementen commissie. Zij zoekt weer een wandeling uit in een bosrijke omgeving en na afloop trakteert de Skivereniging op een heerlijk bord snert of iets vergelijkbaars. Vooraf graag aanmelden bij Gerard Harbrink, zodat hij voldoende snert kan bestellen bij de horecagelegenheid waar we ons verzamelen en ook terugkeren. Het adres en verdere noodzakelijke gegevens worden tijdens de trainingen en op onze website in december tijdig bekend gemaakt. Wie weet misschien wel een witte kerst dit jaar.

Nieuwjaarsreceptie

De jaarlijkse nieuwjaarsborrel wordt gehouden op zondag 5 januari 2020 van 16-18 uur bij de Agnietenberg. Je kunt iedereen al het beste wensen en ervaringen uitwisselen waar de wintersport reis dit jaar het beste naar toe kan gaan.

Ekidenloop,

op en rond de atletiekbaan van av PEC 1910

voor wie

We hebben besloten ook dit jaar geen team in te schrijven

Afgelopen jaar heeft een team van onze vereniging succesvol deelgenomen aan de ekidenmarathon. Hopelijk lukt het ook dit jaar weer om een team af te vaardigen.

De afstand van ruim 42 km wordt afgelegd door teams bestaande uit zes personen (3 van 5 km, 2 van 10 km en 1 van 7,2 km). Wanneer de 26e Ekiden gehouden zal worden, is nu nog niet bekend.

zondag 3 mei 2020

voor wie Voor Leden van de Skivereniging Regio Zwolle

Er zijn geen kosten aan verbonden

Aanmelden via info@skivereningzwolle.nl

Tijd en start worden nog bekend gemaakt.

Traditiegetrouw sluiten we het seizoen af met een mooie fietstocht van ca. 40 km.

Er wordt in de prachtige omgeving van Zwolle gefietst, soms op de Veluwe, soms langs de IJssel of in het Vechtdal. De natuur is op dat moment vaak op zijn mooist. Onderweg wordt er een uitspanning aangedaan voor een versnapering en een sanitaire stop.

Gezelligheid en genieten van de natuur staan voorop!

Niet vergeten!

·bandenplaksetje